Alla inlägg den 6 juni 2014

Av behindmysmile - 6 juni 2014 23:00

Tja!

Detta är alltså första inlägget på min blogg "behind my smile".

Här kommer jag skriva om hela mitt liv i stort sett.

Jag kommer inte skriva ut någon noggrann information om mig själv här, då jag inte vill att folk jag känner ska läsa detta.  Varför jag inte vill att t.ex mina vänner ska läsa är eftersom alla skulle tycka att jag vore "sjuk" och "ett freak" ifall de fick veta om hur jag egentligen mår.


Dock kommer jag ge lite snabb information här bara så ni vet vem det är som sitter och skriver bakom skärmen:

Jag säger inte mitt namn, men jag är en tjej, 14 år. Var jag bor betyder inget. I stort sett är jag som vilken 14-åring tjej som helst; jag har kompisar, jag har en hobby, ganska populär i skolan.

Det är vad folk vet, mina vänner vet mer, om min historia och hur jag är som person.

Vad INGEN vet är detta: Jag lider av anorexi... Har gjort det sedan förra året, aldrig fått någon hjälp. Man kan inte direkt säga att jag är underviktig, bara smal. Men, men... Ätstörningar sitter i huvudet.

En annan sak ingen vet är att jag skadar mig själv. Ungefär en gång i veckan (eller oftare) tar jag fram rakbladen... Har gjort detta i ca 6 månader. Gör det på ställen ingen ser.

De var väl de två viktigaste små hemligheterna om mig. Sedan känner jag mig dagligen jävligt deprimerad. Som att ingen bryr sig, ni vet. Även OCD är en del av mitt liv.


Nu tänker säkert någon "helt normal tonåring som vill ha uppmärksamhet", "det finns folk med de problemen på riktigt", "attentionwhore".  - NEJ

Detta är inte för att jag skulle vilja ha uppmärksamhet eller att folk ska tycka synd om mig. Jag vill dela med mig av mitt liv till andra och kanske även träffa andra med samma problem!


Hoppas någon vill läsa min blogg!   



 

Presentation


På utsidan är jag vilken tonåring som helst... Om folk bara visste hur det var på insidan...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards